Monday, August 22, 2011

Φηρά by night













11 comments:

  1. θα μου αποκαλύψεις το μυστικό πώς να βγάζω νυχτερινές φωτογραφίες της προκοπής; Φταίει η μηχανή μου ή εγώ που δεν ξέρω πώς την χειριστώ; Πες μου καμιά χρήσιμη ιδέα, σε παρακαλώ...

    ReplyDelete
  2. Δεν έχω πάει Σαντορίνη......
    Μάλλον επίτηδες.. ε, κάποια στιγμή θα το αποφασίσω :) :) :) Καλό υπόλοιπο του καλοκαιριού!

    ReplyDelete
  3. Παρακολουθώ το οδοιπορικό σου στη Θήρα με ενδιαφέρον, σ' ένα νησί που έχω δουλέψει εκεί πριν χρόνια για μερικούς μήνες και το έχω επισκεφθεί σαν τουρίστας μερικές ακόμη φορές.
    Το μέρος είναι υπέροχο ...τις εποχές που ΔΕΝ έχει τουρισμό! Πίστεψέ με.

    ReplyDelete
  4. Πολύ όμορφες νυχτερινές, πραγματικά. Μπορεί να είναι το τοπίο μοναδικό, είναι όμως και η απεικόνισή του!

    ReplyDelete
  5. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Ω!!!!!!!!!!!
    (κανονικά εδώ έπρεπε να μπουν όλα εκείνα τα ινδιάνικα επιφωνήματα που ξέρεις:)))
    Οι πιο δυνατές νυχτερινές σου!
    και ιδιαίτερα αυτή με το φεγγάρι!!!! Επίσης η τρίτη, η τέταρτη...!!!
    Συγχαρητήρια!

    (κρίμα που δεν μπορούσαν να μεγαλώσουν με κλικ, ήθελα να τις δω μεγαλύτερες:)

    ReplyDelete
  7. Χαααααααχαχαχαχαααααα ΧΑ ΧΑ !!!!!!
    την έπαθες την έπαθες γκέο βαγκέο
    !!!!!!!
    Έπιασαν οι..."κατάρες" μου χιχιχι !!!
    Καλά να πάθεις !!καλά ναπάαθεις !!!
    Πόσες φωτό έφερες είπες ;;;;

    (μμμμ η τέταρτη και το φεγγάριιιι)
    ΄
    Αααααα το καταφχαριστήθηκα !!!!!!

    ReplyDelete
  8. Μου χάρισες ενα όμορφο ταξίδι!!!!!Τι υπέροχα τοπία!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

    ReplyDelete
  9. Υπέροχο το φεγγάρι!!!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  10. Υπέροχες και οι νυχτερινές σου Κική μου. Το καλοκαίρι σου έχει πολλές πολλές ομορφιές!
    Φιλιά πολλά:-)

    ReplyDelete
  11. Σας ευχαριστώ όλους!

    Σταυρούλα, θέλει ένα μικρό τριποδάκι ή μηχανή με stabiliser. Τα υπόλοιπα θα τα μάθεις σιγα-σιγά με πειραματισμούς. Ό,τι θες θα σου πω.

    Roadartist πώς σου έχει ξεφύγει;

    ξωτικό!!! Χαχαχα! Δεν παίζεσαι!

    Εφη, φωτολαμπίδα, καλωσήρθατε!

    ReplyDelete