Wednesday, August 24, 2011

Καμάρι Σαντορίνη









5 comments:

  1. Εμπνευσμένες!!! Υπέροχες!!
    Δεν έχω λόγια!!!

    ReplyDelete
  2. Αχ, να πήγαινες στη φιλενάδα μου!αλλά σεβάστηκα το χρονο σου.
    Τώρα οι φωτό:
    1) Είχαμε και beach party;
    2) η σκιά με την καπελαδούρα δικιά σου;πολύ ψηλή μου φαίνεται,χιχιχιχι
    3) Ευχαριστώ που με σκέφτηκες και μου δίνεις ιδέα για τα υπερατλαντικά μου κοχύλια (όλο και κάτι θα περισσέψει και για Σας)
    και τέλος ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ Ο ΑΓΙΟΣ!Μουτσσσσσ

    ReplyDelete
  3. Γιαγιά Αντιγόνη ευχαριστώ!

    Χαρά, όχι. Δεν είχαμε πάρτυ!
    Ναι μαρή δική μου. Η σκιά μου ή η καπελαδούρα φαίνεται ψηλή;
    Τώρα φταίω να σχολιάσω; ;-)
    Βοήθειά μας! Και του χρόνου!

    ReplyDelete
  4. Μου άρεσε πάρα πολύ η τελευταία φωτογραφία... ;)

    ReplyDelete
  5. Κι εμένα! ;-)

    ReplyDelete