Thursday, April 15, 2010

Λουλουδάτο




7 comments:

  1. Αχ αυτή η Άνοιξη !!!
    με τα χρώματα και τ' αρώματά της ...
    Αλήθεια πως λέγεται το πρώτο λουλούδι ;;;
    Το έβγαλα κι εγώ προχτές αρκετές ωτογραφίες ...
    Την καλημέρα μου ...

    ReplyDelete
  2. Τι χρώματα!
    Να ανοίγει η μέρα μου με καταπληκτικές φωτό!
    Καλημέρα και φιλιά!!!

    ReplyDelete
  3. Είναι οι φωτολήψεις που λατρεύω, ως γνωστόν! Καλή Άνοιξη!

    ReplyDelete
  4. ε εποχή των λουλουδιών γαρ...
    καλημέρα

    ReplyDelete
  5. 'Oμορφες λουλουδάτες, εικόνες απο χρώματα και αρώματα...Η ωραιότερη εποχή είναι η Ανοιξη διότι ανθίζουν όλα ....και την λατρεύω!!! Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!!

    ReplyDelete
  6. καλά η τελευταία πσσσσσσσσσσσσσσ !!!
    Μπορείς να ξεσαλώσεις ελεύθερα τώρα που θα λείπω χαχα !!!! μπάαααι !!!!

    ReplyDelete
  7. Sidepap21 καλωσήρθες. Δεν ξέρω πώς λέγεται το λουλουδάκι. Είναι αγριολούλουδο. Το 2ο είναι μεσκουλιά (μουσμουλιά) νομίζω.

    Γιαγιά Αντιγόνη, όπως τα λες!

    Π.Κ. γνωστόν, γνωστόν!

    logia, κι εγώ δεν χορταινω να τα τραβάω!

    mar9659 είναι πανέμορφα τώρα. Τι να λέμε;

    Ξωτικό, ωχ. Άντε πάλι αν δούμε τι θα φέρεις! καλά να περάσεις!

    ReplyDelete