Tuesday, April 27, 2010

Φιδομάζωξη

Λοιπόοοοον...Για όσους έχουν ψάξει τον blogger και δεν μαθαίνουν στα εύκολα, ενημερώνω ότι όταν φτιάχνεις ανάρτηση, μπορείς να τη γράψεις είτε στο html είτε στη σύνθεση. Πολλοί, φοβούνται να το γυρίσουν στο html (βλέπε Κωνσταντίνος), εγώ όμως δε μασάω από τέτοια καθότι παλιά στο κουρμπέτι. Θα μου πεις, γιατί μας τα λες αυτά; Διότι πολύ απλά, όλη η ανάρτηση σήμερα, γράφτηκε στο html, γιατί δεν μπορώ να βλέπω τα φίδια να αλληλοτρώγονται!!! Έχω ένα πρόβλημα. Δεν μπορώ να βλέπω ένα ζωντανό πλάσμα να τρώει ένα άλλο ζωντανό πλάσμα. Απλά δεν μπορώ!

Αλλά πρώτα, έχει ιστοριούλα.

Χτες, πάω στους φίλους μου, το Διονύση και τη Σούλα για φωτογράφηση. 4 ώρες φωτογράφιζα λικέρ, μαρμελάδες κλπ. Ήταν η 1η επίσημη φωτογράφηση φαγώσιμων με τη νέα μηχανή. Εκεί λοιπόν που στήνω το 1ο αντικείμενο προς φωτογράφηση, φωνάζει απαλά η Σούλα: (όπου Σ η Σούλα, Δ ο Διονύσης και Ε εγώ.
Σ-Διονύση, φίδι!
Ε-Πού; Πού; (εγώ)
Σ-Εδώ, εδώ!

Φωτογραφίζω την 1η σκηνή, όπου βλέπω ένα φίδι και αμέσως μετά...
Ε-Αμ δεν είναι ΕΝΑ φίδι! Είναι δύο φίδια!
Δ-Να φέρω την αξίνα!!! (μπλιαχ εγώ)
Ε-Παιδιά δεν θα το πιστέψετε! Το ένα τρώει το άλλο! Έχει βάλει την ουρά του άλλου στο στόμα του!!! Αχ δεν μπορώ να το βλέπωωωωω!!!!
Με το που φέρνει την αξίνα ο Διονύσης, εξαφανίζομαι εγώ!

Δ-Ρε Κική τράβα τααααα!
Ε-Δε μπορώ σου λέω! Δε μπορώ να τα βλέπω!!!
Δ-Έλα ρε Κικήηηηη!
Ε-Μωρέ πάρε τη μηχανή και τράβα τα. Εγώ δεν μπορώ να τα βλέπω!

Παίρνει τη μηχανή ο Διονύσης, με πιάνει υστερία για τη μηχανούλα μου (υποσημείωσις: τα δικά μου πράγματα δεν αφήνω να τα πειράζει κανένας, οπότε καταλαβαίνετε, το μωρό μου να είναι στα χερια του Διονύση κι εγώ να είμαι ήσυχη, ήταν δυνατόν;)
Ε-Διονύσηηηη! Πέρνα το λουράκι από το χέρι σου! Ειναι βαριααα!
Δ-Δε βλέπω τίποτα (ειχα ζουμάρει για τα φίδια και δεν τα έβλεπε με το ζουμ)
Ε-Ξεζουμάρισε!
Δ-Δεν ξέρω! (πανικός)
Σ-Τελείωνε ρε Διονύσηηηηη (κι άλλος πανικός)
Δ-Έλα ρε Κικήηηηη! Δεν τα βλέπω σου λέω! (ακόμα περισσότερος πανικός)
Ε-Φέρτη εδώ να στην φτιάξω! (την ξεζουμάρω, του τη ξαναδίνω, αρχίζω πάλι την υστερία με το λουράκι)
Δ-Ρε Κική χάνεις!!!
Ε-Δε με νοιάζει! Ας χάνω! Τελείωνε!
Σ-Τελείωνε ρε Διονύση με τα φίδια!!!!

Τελειώνει επιτέλους με τα φίδια, τα οποία στην κυριολεξία τρώνε το ένα το άλλο...Εγω απομακρύνθηκα και ούτε τις φωτό δεν μπορώ καλά καλά να δω...Τώρα αν εσείς μπορείτε, με τις υγείες σας...Σε μεγέθυνση πάντως, ούτε γι' αστείο! Περιττό να σας πω, ότι μέχρι το βράδυ, τα φίδια σκεφτόμουνα...





17 comments:

  1. Κορυφαία και αξιοζήλευτη ανάρτηση, παρά την τραγικότητά της!!!

    ReplyDelete
  2. Deli,μετά τα προκαταρτικά προσγειωθήκαμε ανώμαλα-φοβερό θέαμα,τα τρέμω(μήπως υπάρχει και κάτι που δε φοβάμαι;).
    Ο διάλογος όμως απολαυστικός,τον ξαναδιάβασα,για να ξεχάσω το θέαμα.
    Φιλιά!

    Κι εγώ που δεν ξέρω να γράφω σε html;

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα Κική. Τρομερή η ανάρτησή σου. Μπορεί το θέαμα νάναι σοκαριστικό αλλά είναι συγκλονιστικές οι φωτογραφίες και μεγάλη σου επίτυχία.
    Καλή σου μέρα.
    Κωστής

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:24 AM

    τρομερή φιδοκατάσταση. χρειάζονται πολλά λικεράκια για να το ξεπεράσουμε. ξέρεις κάτι;

    ReplyDelete
  5. Απίστευτες οι σκηνές πανικού!
    Εννοώ το κείμενο, γιατί τις φωτό δε κάθισα να τις επεξεργασθώ λεπτομερώς, και αν μεγάλωναν δεν θα τις μεγάλωνα εννοείται...!

    Ιστορικό ρεπορτάζ, ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα δω εδώ με τίτλο Ονειρα με θέα ιστορίες με φίδια!!!

    ReplyDelete
  6. Απίστευτο! Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα! ΟΥΦ!!!!

    ReplyDelete
  7. Π.Κ. ευχαριστώ!

    Ελένη, μωρέ σου λέω δεν μπορούσα να το ξεχάσω εκείνη τη μέρα!

    Κωστή, ευχαριστώ!

    Βαγγέλη, λικεράκια! Εδώ! Σε μένα! Χαχα!

    Κωνσταντίνε είδες; Μια φορά που ΔΕ θες να μεγάλωναν οι φωτό! χαχα!

    Big mama, άσε...άσε!

    ReplyDelete
  8. Φοβερό.Αρρώστησα, δεν μπορώ καθόλου κάτι τέτοια πράγματα, απορώ πως άντεξες.

    ReplyDelete
  9. Μαρία Σ5:22 PM

    Κική μου
    τα φιδάκια αλληλοτρώγονται
    αλλά είναι σπανιοτατο να το συναντήσεις!
    Τυχερούλα!!!!
    Τι λές να επισκευθώ το Διονύση και την Σούλα η θαχω και αλλα τέτοια συναπαντήματα !
    Μπρρρρρ....
    Το ενα φίδι πάντως ηταν Εχιδνα.

    ReplyDelete
  10. Φοβερό post με όλη τη σημασία της λέξης!
    Δεν γνώριζα ότι μπορεί να φάει το ένα το άλλο αν και έχω δει πολλές φορές φίδια. Από τα σπάνια στιγμιότυπα! Να σου πω την αλήθεια το είδα και σε μεγέθυνση..
    Καλά τα πήγε και ο Διονύσης με τη μηχανή:)

    ReplyDelete
  11. ΡΕ ΣΥΥΥΥΥΥΥ !!! ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΞΕΣΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΕΕΕΕΕΕΕΣ ;;;
    ΦΟΒΕΡΕΕΕΕΕΕΣ (μπρρρρρρρρρρρρρ και μπλιααααααααααααααχ )αλλά ομολογώ οτι θα νικούσε ο φωτογράφος μέσα μου .
    ξαναπμπρρρρρρρρρρ

    ReplyDelete
  12. 2 MEΓΑΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τις σημερινές σου φωτό παρόλο που το θέαμα beurk...affreux!!
    1]Καφέ στου Διονύση?? ...JAMAIS!!
    μάλλον πρέπει να τον πείσουμε να μετακομίσουνε σ'ένα πανέμορφο χώρο στο κέντρο,ξέρει εκείνος...
    2]Κάποιοι (ονόματα δε λέμε)που ψάχνανε σπίτια προς τας εξοχάς και δεν ακούγανε τη σύντροφο που ζούσε εκτός παλιά σήμερα πήραν το καλύτερο μάθημα,χι,χι,χι..
    M E R C I!!!

    ReplyDelete
  13. !!!!!!!!!!
    Χρόνου φίδου... :-)
    ( Πέρα από το κείμενο, η φωτογράφιση πρέπει να θεωρηθεί δημοσιογραφικός θρίαμβος!!)

    ReplyDelete
  14. κακώς δεν τις έβαλες με μεγένθυση, θα μπορούσα να καταλάβω τα είδη, αλλά δεν πειράζει, επειδή είσαι ευαίσθητο παιδί και σε καταλαβαίνω...
    Το ένα πρέπει να είναι αστρίτης, αν κρίνω από το φωτεινό λαιμό και τις βούλες, ένα είδος οχιάς (δηλητηριώδες)...Το άτυχο, είναι κοινό σπιτόφιδο (Λαφίτης), ένα άκακο φίδι που δεν είναι επικίνδυνο για τον άνθρωπο...
    Σε περίεργη φάση έπεσες πάντως, δεν έχω ξανακούσει για κάτι τέτοιο...Αλλά δεν το τρώει από την ουρά, αλλά από το κεφάλι...

    ReplyDelete
  15. Μόλις είδα τη φωτογραφία σκέφτηκα οτι δεν τρώγονται αλλά φιλιούνται. Μόνο που τελικά φάνηκε οτι ήταν φιλ΄'ι θανάτου. Και φυσικά το άκακο θα ήταν το θύμα. Και τα δύο είδη τα έχω ξανασυναντήσει, μόνο που δεν ήξερα ποιο είναι ποί. Το άκακο το βρήκα πράγματι, κοντά στο σπίτι μας, κουλουριασμένο στο καλάθι που γεννούσαν οι κότες. Μάλιστα παραξενεύτικα τι δουλειά έχει η σαμπρέλλα μέσα στο καλάθι και το έπιασα με το χέρι μου. ..και Ακόμα τρέχω. Δεν ξέρω όπως είπα ποιό είναι ποιό. Για τον αστρίτη΄, ή μάνα μου έλεγε για κάποιον ''έχει ένα μάτι σαν αστρίτης'' ή ''σε κοιτάει σαν αστρίτης΄΄
    Δεν το είχα δει το ποστ. Μπράβο Κική!!!
    Καταπληκτικές οι φωτογραφίες!!! Ο φωτογράφος έπρεπε να δουλεύει για το National Geographic!!! Έχει πολύ κουράγιο!!! Μπράβο Διονύση!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  16. ILIAS PROVOPOULOS6:33 PM

    Καλησπέρα Κική. Εξαιρετικό το ρεπορτάζ και τέλεια η μηχανή σε όποια χέρια και αν βρίσκεται. Σίγουρα θα έπαιρνε βραβείο τουλάχιστον ανάμεσα στους blogers αν υπήρχε τέτοιος διαγωνισμός.
    Σαφώς και δημιουργεί τρόμο και αποτροπή μια τέτοια σκηνή και μάλιστα με τέτοιους πρωταγωνιστές. Το φάγωμα ανάμεσα σε διαφορετικά είδη φιδιών είναι κάτι το συνηθισμένο αλλά εξαιρετικά σπάνιο για να του δούμε. Μόνο αν τύχει μπροστά μας. Και αυτό ανεξάρτητα αν είναι πεινασμένα ή όχι.
    Χωρίς να προκαλέσω περισσότερο την αποτροπή, τη δική σου αλλά και των φίλων που σε παρακολουθούν, εγώ θα ήθελα να έβλεπα φωτογραφία με το χορτάτο φίδι να χωνεύει. Σαν το ΔΝΤ που μαζί με κάτι δικούς μας που τρώνε την Ελλάδα θα έμοιαζε νομίζω…

    ReplyDelete
  17. Αχτίδα, δεν αντεξα!! χαχα! Γι αυτό πασάρησα τη μηχανή στο Διονύση!

    Μαρία, είδες τύχη που την είχα; Μπα...να πας, να πας! Ο Διονύσης, είναι κανονικός φιδοφάγος!!! χαχα!

    Margo, ούτε εγώ ήξερα ότ μπορεί να αλληλοφαγωθούν!

    Ξωτικό, σου είπα να μη φύγεις ή οχι;;; χαχαχα!

    Πέννυ ντίαρ, δεν συμφωνώ. Διότι στο χωριό, μπορεί να έχει φιδάκια (που αν δεν ήμουν κ...οφαρδη δεν θα τα είχαμε δει και θα είχαν γίνει ίσως τροφή για τις γάτες), αλλά δεν έχει καθόλου κατσαρίδες πχ. Τα φιδάκια δεν θα πρέπει να είναι κριτήριο για να ζήσεις ή όχι στο χωριό (αλλά αυτό μην το δείξεις στους άλλους! χαχα!). Όσο για τον καφέ στο Διονύση, θα πάμε και θα πάθεις πλάκα από το σπίτι και τον κήπο του!

    Διονύση! χαχα! Όντως, ήταν μια καλή φωτογράφιση και τύχη!

    Αρτάνις, τώρα που επεσήμανες από πού το τρώει, ανατρίχιασα ακόμα πιο πολύ! Μπρρρ! Για οχιά, μίλησε παραπάνω και η Μαρία. Μ΄αρέσει που όλοι λένε ότι στη Ζάκυνθο δεν υπάρχουν δηλητηριώδη φίδια!!! Για να τους τα δείχνω!!!

    Ιωάννα, κι εσύ χρυσή μου για σαμπρέλα το πέρασες; Χαχα! Μπρρρ!

    Ηλία καλωσήρθες. Αυτό περί χώνεψης, θα κάνω πώς δεν το διάβασα!!! χαχα! ΑΥΤΟ κι αν δεν θα άντεχα να το δω! Μπρρρρ!

    ReplyDelete