Tuesday, April 20, 2010

ΟΙ πρώτες δοκιμές για νυχτερινές χωρίς τρίποδο, φτάνοντας στην Κυλλήνη



12 comments:

  1. Deli,πολύ όμορφες οι νυχτερινές σου!Το χέρι σταθερό!
    Αχ,σε ζηλεύω,πού να δεις κάτι νυχτερινές φλου που έχω από την εκδρομή-μπα,αποκλείεται να τις δείξω.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Η μηχανή σου Κική πρέπει όντως να διαθέτει καταπληκτικό image stabilization :))
    Πλάκα κάνω!!!!
    Πολύ όμορφες με ζεστά φυσικά χρώματα :)
    Καλημέρα

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:28 AM

    σε δύσκολα μονοπάτια μπήκες και τα κατάφερες άψογα. μπράβο

    ReplyDelete
  4. Μια χαρά είναι οι φωτό σου, γιατί ανησυχείς;
    Πρεπει να δεις τις αντίσοιχες δικές μου, ...καμία σχέση...
    Αλλού γι' αλλού τις βγάζω :)

    ReplyDelete
  5. πού πας πάλι παιδί μου;
    πάνω κάτω συνέχεια σαν τη σβούρα
    και βγάζεις και αυτές τις υπέροχες φωτό σου και μας τις πετάς έτσι σπλατς στη μούρη σαν να μην τρέχει τίποτα και μεις μένουμε μονάχα στην προσπάθεια οι φτωχές...
    δεν μου λες μαθήματα ιδιαίτερα παραδίδεις; εκεί το καλοκαίρι στη Μποχαλη με θέα και καφεδάκι...
    φιλι και καλημέρα...
    πετά απ' τη χαρά μου σήμερα και παραληρώ...
    η μαθητριούλα μου έσκισε με σουπερ άριστα στον διαγωνισμό, πρώτη των πρώτων και καταλαβαίνεις άντε να κατέβω απ΄το καλάμι τώρα...απογειώθηκα

    άντε φιλί και πάλι

    ReplyDelete
  6. Είδες τί κάνει το IS ;;!! Τα πάντα, και αφήνει στην ταλαντούχα φωτογράφο την φαντασία!!

    ReplyDelete
  7. Ελένη, η μηχανουλα έχει σταθεροποιητή. Είναι πολυ καλό!

    δάσκαλε ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

    Γιώργο, μα ακριβώς γι΄αυτό είναι ακούνητες. Με την προηγούμενη δεν υπήρχε περίπτωση εν κινήσει το καράβι να βγάλω φωτό βραδυνές.

    Βαγγέλη, ευχαριστώ.

    Artanis, δεν ανησυχώ. Απλά θαυμάζω τη διαφορά μεταξύ πρώην και νυν μηχανής :-)

    logia, καλέ γύριζα το Πάσχα που πήγα μέχρι την Πάτρα!
    Ω! Η μαθήτρια διέπρεψε πάλι; Εμ! Με τέτοια δασκάλα που έχει!!!

    Κωνσταντίνε, το έβλεπα εκείνο το βράδυ και δεν το πίστευα.

    ReplyDelete
  8. Μπράβο, Κική. Τι μηχανή πήρες, τελικά; Έχω χάσει συνέχειες, μάλλον..

    ReplyDelete
  9. Μια χαρά και χωρίς το τρίποδο! Μπράβο Κική!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  10. Agapw!!!M aresei poli i prwti!(kai genikws oi antikatoptrismoi sta nera)

    ReplyDelete
  11. πάντα μου άρεσαν τα νυχτερινά σου, στο έχω πει πολλές φορές:))

    ReplyDelete
  12. Διονύση κάνον πήρα!

    Τρελοτουρίστρια ευχαριστώ!

    Αγγελική κι εμένα μου αρέσουν!

    Άστρια ναι! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete