Thursday, April 22, 2010

Η μικρή κουζίνα στο glamour Μαΐου

Η μικρή κουζίνα, έγινε λίγο glamourous! Στο τεύχος Μαΐου, που κυκλοφορεί από χτες και που ακόμα δεν το έχω πάρει στα χέρια μου λόγω επαρχίας, αλλά δεν άντεχα άλλο να περιμένω για να σας το πω, η μικρή κουζίνα και άλλες δύο φίλες, η Λιζ και το tastefull της Βίκυς, όπως και αλλα 2 foodblogs που δεν τα γνώριζα, δίνουν συνέντευξη! Γίναμε glamourous όλες!

Η Δανάη Χριστοπούλου, senior editor του περιοδικού glamour, έκανε ένα πολύ όμορφο αφιέρωμα στα foodblogs και έχω κι εγώ τη χαρά να είμαι ανάμεσα σ' αυτά. Δανάη, σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο αφιέρωμα. Πραγματικά είναι πάρα πολύ καλό! Βίκυ, σ' ευχαριστώ κι εσένα. Ξέρεις γιατί...

Κάνετε κλικ στη φωτό για να το δείτε. Η συνταγή, μελιτζάνες σκορδοστούμπι, υπάρχει ήδη στη μικρή κουζίνα.

5 comments:

  1. Anonymous9:15 AM

    μπράβο και πάλι!!!

    ReplyDelete
  2. Μπράβο και από εδώ!

    ReplyDelete
  3. Είμαι περήφανη για σένα. Μπράβο σου για όλα!

    ReplyDelete
  4. Βαγγέλη
    big mama
    scalidi
    ευχαριστώ πολύ!

    ReplyDelete
  5. Μαρία Σ12:27 PM

    Κική μου χαιρομαι πολύ για σένα
    Νασαι πάντα ευτυχισμένη!
    Μπράβο σου και πάλι μπράβο σου

    ReplyDelete