Thursday, December 13, 2007

Αντανακλάσεις 2






23 comments:

  1. Καλύτερες αυτές από τις προηγούμενες.
    Η 1η είναι η πιό καλή, αλλά εμένα μου αρέσει πιό πολύ η 2η...

    ReplyDelete
  2. Δυσκολεύεστε να αποφασίστε Κωνσταντίνε; Δεν το πιστεύω! ;-)

    ReplyDelete
  3. Κάτι με κάτω κόσμο μού κάνει. Άψογες πάντως!

    ReplyDelete
  4. Δεν μοιάζει σαν κάποιος να έκανε φασίνα και να γυάλισε ο τόπος???

    Πανέμορφες είναι!!

    ReplyDelete
  5. Π.Κ. μπρρρρρρρρρρρρρρρ

    Ξανθούλα, και καλογυαλισμένος!!!

    ReplyDelete
  6. H 1h δεν παίζεται...

    ReplyDelete
  7. στο Γαϊτάνι είναι ο Αγ. Iωσήφ!!! :)
    Kαλημέρα!!!

    ReplyDelete
  8. εγω ψηφιζω 1η...ε... 2η....3η..4η! οχουυυυ!! δεν μπορω να αποφασισω! ολες ειναι πολυ καλες!!
    αμα εχει εμπνευση ο ανθρωπος!! ;-)

    Καλημερουδια απο την βροχερη-κρυα Αθηνα!!!

    ReplyDelete
  9. Κάτι τέτοιο ήθελαν να φωτογραφήσω χθες το βράδυ στη βρεγμένη Αριστοτέλους, αλλά ντράπηκα.
    Ναι, ναι ντράπηκα. Σα δεν ντρέπομαι :)) Είχε αρκετό κόσμο.

    ReplyDelete
  10. Ελι, ευχαριστώ! :-)

    Μάνο! Αααααααααααααααα ναι μωρεεεεέ!!

    Έλενα, ούτε εγώ μπορούσα να διαλέξω χτες βράδυ και έβαλα κάμποσες! Ευχαριστώ!

    Άμο, είναι να μην κάνεις την αρχή. Μετά δε θα ντρέπεσαι! Εκεί είναι και μεγάλη πόλη. Εγώ εδώ τι να πω; Σεσημασμένη σε λίγο θα είμαι...

    ReplyDelete
  11. Ωραίες φωτογραφίες κσι σε ωραία στιγμή. Ειδικά η φωτό με τον Σολωμό που είναι ανάποδα, πολύ σουρεαλιστική!

    ReplyDelete
  12. Anonymous3:00 PM

    κι ήρθαν τα πάνω κάτω, ονειρομαγειρεματα!!
    και τα έφερες εσύ!
    όμορφες φωτο, όμορφη πόλη!
    καλημέρα

    ReplyDelete
  13. Πορφύρημ είδες εικόνες που σου δίνει η βροχή;

    Ανώνυμε, τα πάνω κάτω έφερα, σε μια πόλη γεμάτη σκουπίδια για άλλη μια φορά! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  14. Anonymous5:27 PM

    Είναι πανέμορφες!!!

    ReplyDelete
  15. Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  16. Τωρα εμενα γιατι μου κανει κατι απο Βενετια?
    Πολύ ομορφες όλες (και του προηγουμενου ποστ)μα προτιμω αυτες με τους αναποδους φανοστατες!

    ΥΓ.προσεχε εκει που κυκλοφορεις στις ρουγες και φωτογραφίζεις.
    θα σου κολλήσουν κανενα παρατσουκλι οι Ζακυνθινοί ,κι αντε να καθαρίσεις ! :))

    ReplyDelete
  17. Aqua, κι εμένα μου θυμιζει Βενετία.
    Αχ πώς με καταλαβαίνεις!!! Και δεν το 'χουν σε τίποτα να βγάλουνε σουσούμια...

    ReplyDelete
  18. Anonymous8:11 PM

    Η 2 και η 5 τέλειες :)

    ReplyDelete
  19. Confused, ευχαριστώ! :-)

    ReplyDelete
  20. Anonymous10:17 PM

    Σοσυσούμια!!! χα χα! Τι είναι αυτό?

    Ωραία ιδέα και ωραίες φωτογραφίες!

    ReplyDelete
  21. Όλες μου αρέσουν!

    ReplyDelete
  22. Geiaaaaa. den tha prototipisw an pw pws einai iperoxes, omws, ti na kanw pou einai?
    kai den mporw na apofasisw pia mou aresei pio poli.!teliesssssss

    ReplyDelete
  23. Penny, σουσούμι είναι το παρατσούκλι (αν δεν κάνω και λάθος) :-)
    Ευχαριστώ!

    Χουανίτα κι εμένα!

    Λούνα εισαι καλά; Φιλιά! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete