Sunday, December 30, 2007

The Mall-Athens

Σήμερα το πρόγραμμα είχε βόλτα στο Mall. Δεν είχα ξαναπάει. Εντυπωσιάστηκα από το μέγεθος και το πλήθος των καταστημάτων αλλά πιο πολύ από τη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση. Ούτως ή άλλως δεν πήγα για να ψωνίσω, όσο για να χαζέψω με μια φίλη μου και το γιό μου. Γινόταν ο χαμός βέβαια από κόσμο και όσο περνούσε η ώρα γινόταν όλο και χειρότερα. Μέσα στα πολλά που μπορούσε κανείς να δει εκεί, γίνονταν και διάφορα events για παιδάκια λόγω των ημερών. Από μαγειρική με τη βοήθεια της Κνορ και παραμύθια από τη γιαγιά, μέχρι γράμμα στον Άη Βασίλη με τη συμβολή των ΕΛΤΑ.



15 comments:

  1. Ωραία ατμόσφαιρα, καταναλωτική, ούτε κι εγώ έχω πάει ποτέ.

    ReplyDelete
  2. Nai Kwnstadine. Parola auta den pswnisa. Adexw!

    ReplyDelete
  3. Nα τα ..πούμε;

    Καλή χρονιά! Υγεία-αγάπη-ευτυχία! Ο,τι άλλο επιθυμείτε!
    Έμαθα ότι γνωριστήκατε σήμερα με πολύ κόσμο! Καλά να περνάτε!

    ReplyDelete
  4. Anonymous3:28 AM

    καλη χρονια...ο,τι καλυτερο ευχομαι να φερει το 2008!!!

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:12 AM

    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!
    εεεεεπ δεν έχω πάει ποτέ μου εκεί!

    ReplyDelete
  6. Τέτοιες μέρες το Mall είναι κυριολεκτικά...απρόσιτο από τον κόσμο.

    Χρόνια πολλά, ευτυχισμένο το 2008, με πολλές διαδρομές στο νησί σου και ταξίδια γενικώς!

    ReplyDelete
  7. καλη χρονια ονειρενια!!
    σου ευχομαι τα καλυτερα με υγεια!!!

    πολλα φιλιαααα

    ReplyDelete
  8. Καλή χρονιά να έχετε..

    ReplyDelete
  9. Lakonika, ήταν μια πολύ ωραία συνάντηση! Καλή χρονιά!

    Μανούλα, Ηλιογράφε, Νίκο, Έλενα, Νερίνα, εύχομαι καλή χρονιά σε όλους. Θα πρότεινα καφέ στο κέντρο αλλά οι μέρες αυτές δεν ενδείκνυνται. Ελπίζω κάποια στιγμή να δώσουμε και ευχές από κοντά!

    ReplyDelete
  10. και εγώ σε mall είχα πάει!
    Alexa το λενε. είναι τόσο μεγάλο που μου ήρθε ζαλάδα από τον κόσμο και τα μαγαζιά...και δεν θα ξαναπάω!

    ReplyDelete
  11. Νυχτολουλουδάκι, πράγματι γίνεται χαμός αυτές τις μέρες όχι μόνο στο μολ αλλά όπου κι αν πας...

    ReplyDelete
  12. Καλημέρα

    Καλή χρονιά
    Γεμάτη αγάπη, αισιοδοξία, δημιουργία και ένα μεγάλο χαμόγελο
    και μια μεγάλη αγκαλιά για
    ολόκληρο τον κόσμο

    Καλό πρωινό του 2008

    ReplyDelete
  13. Sailor, καλή χρονιά γεμάτη εικόνες και εμπειρίες!

    ReplyDelete
  14. Anonymous1:35 AM

    Είδες βρε, Ευρώπη γίναμε! Χε χε!

    ReplyDelete
  15. Πέννυ, και που' σαι ακόμα!

    ReplyDelete