Wednesday, December 05, 2007

Όνειρα γλυκά!

-Ελάτε να δούμε που θα κοιμηθούμε. Εγώ λέω να πάρω το γαλάζιο στρωματάκι, το κάτω. Μ' αρέσει γιατί έχει λευκές πιτσίλες και θα δω πουά όνειρα! Δεν πιστεύω να σας πειράζει;

-Εγώ θα πάρω το μεσαίο στρωματάκι που είναι ανοιχτόχρωμο. Θέλω τα όνειρά μου να είναι γαλάζια και λευκά και αναφουφουλιασμένα σαν μπαμπάκια, όπως αυτό το στρωματάκι.

-Εγώ τότε θα πάρω το επάνω, το γκρι. Το θέλω γιατί δείχνει απαλό και βελούδινο. Το βλέπεις πόσο μαλακό δείχνει; Θα δω όνειρα βελούδινα και απαλά.

Πάμε τώρα για ύπνο. Καληνύχτα! Όνειρα γλυκά!

8 comments:

  1. Κι εγώ θα πάρω το σύρμα της ΔΕΗ γιατί είμαι ακροβάτης/φακίρης!

    Καληνύχτα! Ονειρα γλυκά!

    ReplyDelete
  2. Pantws sigoura prepei na dokimaseis tin tixi sou me paidika vivlia. Loipon:esy grafeis egw kanw eikonografisi?Paei????? :)

    ReplyDelete
  3. εγώ το μεσαίο, φαίνεται χουχουλιαστό :)

    ReplyDelete
  4. Εγώ θα σας βάλω κρυφά ένα φασόλι κάτω από τα πουπουλένια στρώματά σας για να δω ποια είναι τόσο ευαίσθητη ώστε να το καταλάβει... (όπως το παραμύθι)

    ReplyDelete
  5. Α,α,α... εγώ τα θέλω και τα τρία... έχω κόοοοσμο να σκεπάσω...
    ;-)

    Πανέμορφη φωτο. Η
    Απαθανάτισες τη στιγμή!
    Θάλασσα και...σύγνεφο ίδιο χρώμα

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ReplyDelete
  6. Εγω δεν νυσταζω!
    θελω το μεσαιο,να ξαπλωθώ πάνω στα μπαμπάκια του και να ταξιδεψω πάνω απ'το Τζαντε ,τωρα που πέφτει η νύχτα και θ'αναψουν τα φωτα!

    ReplyDelete
  7. Καληνύχτα!!!Όνειρα Γλυκά...

    ReplyDelete
  8. Χτες έπηζα φίλοι μου, οπότε απαντώ τώρα.

    Κωνσταντίνε, χρειαζομαστε κι ενα φακίρη στην παρέα!

    Αγγελική! Αυτό είναι πολύ τιμητικό που μου λες! Και μόνο που θα κάνεις εσύ εικονογράφηση θα είναι τέλειο! Για τα κείμενα δεν εγγυώμαι, χαχα! Πρέπει όμως να με ακούσεις να ΔΙΑΒΑΖΩ παραμύθι. Εκεί να δεις γέλιο!

    Witch, whatever you like babe!

    Ελι, για να δούμε ποιος θα το καταλάβει!!!

    Φ.Μ, εσύ έχεις πολλά γλαροπούλια!

    Άκουα, εσύ θα έχεις την ωραιότερη θέα τότε!

    Τρελοτουρίστες, όνειρα γλυκά!

    ReplyDelete